Kuinka kehittäisin lukiotani oppilaitoksena




Ei nyt tule mie­leen mi­tään.
Vä­hem­män tab­let-kou­lua.
En osaa sa­noa
En mi­ten­kään, tab­let-kurs­sit ei­vät ol­leet mi­nun mie­lee­ni, jo­ten nii­tä voi­si olla vä­hem­män
En osaa sa­noa.

Säh­köi­set kurs­sit ei­vät toi­mi vie­lä ko­vin hy­vin, jo­ten nii­tä pi­täi­si ke­hit­tää. Muu­ta­mat opet­ta­jat ei­vät ehkä ole kaik­kein par­hai­ta mah­dol­li­sia.
Uu­dis­tet­tai­siin elekt­ro­niik­kaa.
Kah­vi hal­vem­maks
Opis­ke­lua pi­täi­si käy­dä aina kir­joil­la.
en mi­ten­kään
EOS
en osaa sa­noa.

Enem­män moni­puo­li­suut­ta re­a­li­ai­nei­siin
2 ruo­kaa.
Vä­hem­män pa­kol­li­sia kurs­se­ja
En kek­si mi­tään ke­hit­tä­mi­sen va­raa
Ei ke­hi­tet­tä­vää.
En mi­ten­kään ulko­näöl­li­ses­ti. Joi­den­kin opet­ta­jien pi­täi­si itse ope­tel­la tab­let kou­lun käyt­tö pa­rem­min jos ai­koo sitä tun­neil­la käyt­tää oppi­kir­ja­na. Tuki­o­pe­tuk­ses­ta opet­ta­jien pi­täi­si enem­män pu­hua ja an­taa sitä jos sitä pyy­de­tään.
En osaa sa­noa
Te­ki­sin ra­ken­nuk­seen ehkä home tut­ki­muk­sen, kos­ka olen kuul­lut, että jot­kin hen­ki­löt saa­vat kou­lun ti­lois­ta oi­rei­ta.

En mi­tään
Ope­tuk­ses­sa enem­män käy­tän­nön esi­merk­ke­jä.

Enem­män ope­tus­ta­ja tie­toa lu­ki­on jäl­kei­sis­tä opis­kel­mah­dol­li­suuk­sis­ta (var­sin­kin 1. luo­kal­la)
enem­män pa­pe­ri­kir­jo­ja
en tie­dä
Toi­voi­sin että ilma­pii­ri pa­ra­ni­si vie­lä
Tau­ko­jen­viet­to pai­koil­le toi­voi­sin enem­män soh­via ja viih­ty­vyyt­tä tuo­via asi­oi­ta.
En osaa sa­noa mi­tään konk­reet­tis­ta.
En voi­si ke­hit­tää, kos­ka lu­kio on ihan hyvä en­nes­tään
Vaih­tai­sin pen­kit esi­mer­kik­si kun­to­pal­loi­hin.
tab­let­kou­lua pi­täi­si ke­hit­tää mie­len­kiin­toi­sem­mak­si
En osaa sa­noa.
Enem­män kes­kus­te­le­vaa op­pi­mis­ta.
En tie­dä, ei tule täl­lä het­kel­lä mie­leen mi­tään.
Yh­te­näis­täi­sin kaik­ki opet­ta­jat tli­mi­maan sa­mal­la ta­val­la.Esim wil­man käyt­töön.



en mi­ten­kään.
En osaa sa­noa
Pa­ran­net­tai­siin op­pi­las­kun­taa.
en osaa sa­noa
Säh­köi­set kurs­sit voi­si toi­mia pa­rem­min

Ei tule mie­leen juu­ri nyt mi­tään.
Oppi­lai­tos on hyvä, ja tar­jo­aa hy­vät opis­ke­lu­mah­dol­li­suu­det.
li­sää soh­via
En osaa sa­noa.
Ei tule mi­tään ke­hi­tet­tä­vää mie­leen.
en osaa sa­noa
Tek­nii­kan lait­tei­den kans­sa neu­vot­tai­siin enem­män.
Vä­hem­män tab­let-kou­lun kurs­se­ja, kos­ka tun­neil­la hel­pos­ti pää­tyy te­ke­mään ihan jo­tain muu­ta sil­lä lait­teel­la kuin mitä pi­täi­si ja ko­kei­siin on vai­ke­am­pi/tyh­mem­pi lu­kea näy­töl­tä.
Ipa­dien käyt­töä oli­si oh­jat­ta­va enem­män­ja opet­ta­jien pi­täi­si lait­taa läk­syt wil­maan.
En osaa sa­noa.
En tie­dä..
te­ki­sin sii­tä mu­ka­vam­man
Keit­ti­ö­hen­ki­lö­kun­ta voi­si täyt­tää ruo­ka-as­ti­at enne­kuin op­pi­lail­ta lop­puu ruo­ka jo­not­ta­es­sa.
eri­tyis­o­pet­ta­jal­le pi­täi­si pääs­tä vä­hän hel­pom­min ja hä­nen pi­täi­si olla use­am­man kuin yh­den päi­vän tääl­lä.

Sa­von­lin­nan ly­se­on lu­kioEn­sim­mäi­sen vuo­si­kurs­sin tulo­ky­se­ly 2014-201512.3.2015